2012. augusztus 30., csütörtök

Argus - Vendégposzt, írta Sentry

Következő értékelésünk rendhagyó lesz, hiszen van szerencsénk blogunk első vendégposztját bemutatni. Köszönjük Sentrynek az írást.



Hűtőben találtam egy sört, gondoltam megkóstolom. Argus a neve. Lidlben kapható.

Színe elég szép. Narancs és arany között van. Kesernyés íze, hasonló mint a Stefl, elsőre ez ugrott be. De persze sokkal gyengébb kivitelben. Kicsit vizes íze is van. Nem valami finom. Most meleg van itt, 30 fok, de mégsem esik nagyon jól.

5%-os német sör, melyet Neckarsulm városában készítenek. Szerintem egyik legszarabb német sör amit valaha ittam. :D Tippre az ára ilyen 120-130 Ft / doboz

Kiöntéskor közepesen habzik, de hamar eloszlik a hab a sörben. Kesernyés íz több korty után is dominál és ekkor is mindig érezhető az a vizes íz. Igazából nincs is jellegzetes íze. Nekem nem ízlik.

Pozitívum: viszonylag gusztusos csomagolás és szín. Negatívum: az íze

Ha gondolod kóstold meg, de egy tálcával ne vegyél. :D

Végül jöjjön a szokásos rövid összefoglaló.
  • Íz: 4/10 
  • Élvezet: 4/10 
  • Ár/érték: 5/10 



ui.:Még annyi hogy mire megittam, a vége felé kicsit mintha fémes utóízt éreztem volna a számban... furcsa.




Ez volt tehát Sentry Argus értékelése, itt van a facebook oldalunk, lájkoljatok, és nézzetek vissza, hiszen a tegnapi meccsen megint beittunk Ákos bloggertársammal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése